Dialog s starši

dialog_s_starsi copyElsebeth in Helle Jensen

Kaj lahko pedagogi sami naredimo za svoj profesionalni razvoj? Kako razvijamo sodelovanje s starši? Kakšna je vloga partnerjev v dialogu? Kako načrtujemo in izpeljemo pogovorne ure? Kako vodimo in strukturiramo roditeljske sestanke? Kako se lahko v strokovnem pogovoru razvije enakovreden dialog? Kako se lotevamo težavnih pogovorov s skupino staršev, ki zastopajo povsem različna mnenja? Kako sodelujemo s starši v primerih medvrstniškega trpinčenja in kako ravnamo z njimi v kriznih obdobjih, kot so smrt, razveze in izgube?

Knjiga govori o sodelovanju med pedagogi v vrtcih in šolah ter starši. Prinaša nova spoznanja o interakciji, odnosih in otrokovem razvoju, ki jih avtorici povezujeta s številnimi praktičnimi izkušnjami, pridobljenimi pri delu v razredu in s starši. Ponuja trdno podlago in obilje konkretnih idej, kako lahko delo s starši postane vir za boljše in učinkovitejše delo z otroki v šoli in vrtcu.

Cena: 25,00 €
Strošek za poštnino: 1,90 €

Za člane Familylabovega vzgojnega kluba
velja dodatni 10% popust na ceno.
 

Naročila na: info@familylab.si

Izdal: Inštitut za sodobno družino Manami, 2011
Prevedla: Irena Samide
Št. strani: 191
Vezava: broširana

 

Kratek pregled vsebine:

Prvo poglavje:
– vzgojitelj in učitelj kot partner v dialogu s starši;
– posledice takega pristopa;
– kaj lahko sami naredimo za svoj profesionalni razvoj?

Drugo poglavje:
– sodelovanje s starši;
– kako ravnati s starši, katerih pogledi na otroka se močno razlikujejo od mnenja pedagoga.

Tretje poglavje:
– pri čem bi morali pedagogi sodelovati s starši?
– kaj pomenijo vzgoja, socializacija, učenje in razvoj?
– kaj je pomembno v vrtcu – in kaj v šoli?

Četrto poglavje:
– različne oblike sodelovanja v šoli in vrtcu (vsakodnevni stiki, roditeljski sestanki, prireditve za starše in s starši);
– kako razvijamo sodelovanje?
– ali so lahko predsodki koristni?
– kako načrtujemo in izpeljemo sestanke za starše?

Peto poglavje:
– analiza pojmov sodelovanje in dialog kot dveh osrednjih profesionalnih pristopov;
– kaj pomeni vodenje dialoga?
– kakšen je profesionalni gostitelj?
– kako se lahko v strokovnem pogovoru razvije enakovreden dialog?

Šesto poglavje:
– pogovorne ure, kako jih načrtujemo in kakšna oblika in struktura sta najprimernejši za naše namene?
– kako lahko pogovore diferenciiramo tako, da so koristni tudi za zelo različne otroke in starše?

Sedmo poglavje:
– težavni in kompleksni pogovori s starši;
– kako se lahko kot pedagogi pripravimo na težje pogovore?

Osmo poglavje:
– kako voditi in strukturirati težaven sestanek s skupino staršev, v kateri zastopajo starši povsem različna mnenja ali kjer je eden ali več otrok žrtev nadlegovanja in trpinčenja

Deveto poglavje:
– delo s starši v kriznih obdobjih (smrt v družini, razveze in podobno).

Deseto poglavje:
– namenjeno staršem: nasveti, kako lahko konstruktivno vstopajo v profesionalno sodelovanje.

Enajsto poglavje:
– o teoretskih podlagah, ki avtorici vodijo pri razumevanju odnosov v šoli, vrtcu, družini in družbi.

 

BOŽIČNO-NOVOLETNO DARILO 2017:

Dialog s starši_10 poglavje_Za starše

Trackbacks/Pingbacks

  1. Dialog s starši kot osnova za pomoč otroku s posebnimi potrebami | Familylab - […] zavrnitev, kritik ne doživljamo več tako drastično in nam je zato lažje. Avtorici v knjigi Dialog s starši (Jensen…

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja