Loading Dogodki

« All Dogodki

  • This event has passed.

Jaz, moj otrok in šola – seminar za starše

07.09.2016 @ 18:30 - 21:30 CET

€60

parenting_puzzle_coursejpg1Zakaj otrok hodi v šolo? Kdo je odgovoren za to, kaj tam počne? Kdo je odgovoren za to, koliko se otrok uči? Kdo za domače naloge? Mora biti šola res predmet večnega konflikta? Je prav, da je tako? Komu to koristi? Kaj je naloga staršev v procesu otrokovega šolanja? Kaj starši lahko naredimo – in česa ni dobro početi? Kako se izognemo pastem in klečem, ki nam jih nastavlja sistem? In kaj, če je že vse narobe?

O odgovorih na ta in še mnoga druga vprašanja se bomo pogovarjali na seminarju za starše, v sredo, 7. septembra 2016, od 17.30 do 20.30.

Ko otroci začnejo hoditi v šolo, se v eksistencialnem smislu njihova vloga prevečkrat skrči zgolj na “šolarja”. Na lepem ne staršev (ne pedagogov) ne zanima več kaj dosti nobena druga razsežnost njihovega obstoja, družinsko življenje in odnosi pa se izgubljajo v času in prostoru med tekanjem z ene “poučne” dejavnosti na drugo in v ponavljajočih se, destruktivnih konfliktih glede učenja in domačih nalog. 

Vlade, šolske politike in sistem ustvarjajo zanimiv fenomen: vsi poudarjajo, kako pomembna sta v današnji dobi znanje in izobrazba. V praksi pa se zdi, da jim “znanje” pomeni zgolj “ocene”, izobrazba pa, kot kaže realnost, ni merilo za nič od tega, kar naj bi človeka, državljana vodilo k t. i. uspehu. Prebivalci, potrošniki in davkoplačevalci lahko vsak dan vidimo, da so družbeno dosti bolj cenjeni – in nagrajevani – pohlep, goljufija, plagiatorstvo, primitivizem in sorodne “kvalitete”.

stress_by_webslinger9Kljub temu smo starši po vsem videzu pripravljeni žrtvovati lastno duševno zdravje – in duševno zdravje svojih otrok – na oltarju že omenjene fantazije: da pridnost v šoli in šolski uspeh prinašata ne le dobre službe z dobro plačo, temveč že kar nasploh “dobro življenje”.

Ampak v resnici ni tako in to menda že vemo. Je torej mogoče ravnati drugače? Učiti svoje otroke drugačne “filozofije”? Se upreti tej laži, ne da bi to škodilo našim otrokom? Jih je mogoče podpreti drugače, ne da bi se zato uresničile katastrofalne napovedi o njihovem propadu, ki veljajo za samoumevne? Jim lahko damo drugačno popotnico? Je možno, da jim morda vendarle ne potolčemo do konca drugega triletja že vse radovednosti, ampak konstruktivno vprežemo ta prirojeni naboj in jim omogočimo razmere, v kakršnih se lahko notranje motivirajo k učenju, spoznavanju novega, raziskovanju – in permanentnemu osebnostnemu in “učnemu” (pozneje t.i. strokovnemu) razvoju?

Ali to hočemo?!

Če ja – ali če nam ideja vsaj ni že apriori zoprna – pridite, pa se bomo tega vsega učili skupaj!

 

Voditeljica seminarja: Ivana Gradišnik 

Na srečanju se običajno izmenjujejo krajši predavateljski vložki in voden dialog z udeleženci. Dovolj časa bo tudi za postavljanje konkretnih vprašanj oz. za (po želji) razdelavo realnih primerov/situacij iz življenja udeležencev.

Prijave na: info@familylab.si

Zgodnje prijave: vsi, ki se prijavijo do 15. 8. 2016, so deležni 25% popusta (45 € namesto 60 €).

 

Podrobnosti

Datum:
07.09.2016
Čas:
18:30 - 21:30
Cena:
€60
Dogodek Tags:
, , , , , , ,

Organizator

Familylab Slovenija
Telefon:
040 49 00 49

Prizorišče

Familylabova učilnica
Zaloška 54
Ljubljana, 1000 Slovenia
+ Google Map