Dialog s starši
20,00€
Kaj lahko pedagogi sami naredimo za svoj profesionalni razvoj? Kako razvijamo sodelovanje s starši? Kakšna je vloga partnerjev v dialogu? Kako načrtujemo in izpeljemo pogovorne ure? Kako vodimo in strukturiramo roditeljske sestanke? Kako se lahko v strokovnem pogovoru razvije enakovreden dialog? Kako se lotevamo težavnih pogovorov s skupino staršev, ki zastopajo povsem različna mnenja? Kako sodelujemo s starši v primerih medvrstniškega trpinčenja in kako ravnamo z njimi v kriznih obdobjih, kot so smrt, razveze in izgube?
Knjiga govori o sodelovanju med pedagogi v vrtcih in šolah ter starši. Prinaša nova spoznanja o interakciji, odnosih in otrokovem razvoju, ki jih avtorici povezujeta s številnimi praktičnimi izkušnjami, pridobljenimi pri delu v razredu in s starši. Ponuja trdno podlago in obilje konkretnih idej, kako lahko delo s starši postane vir za boljše in učinkovitejše delo z otroki v šoli in vrtcu.
25 na zalogi
Za člane Familylabovega kluba je poštnina brezplačna.
Kratek pregled vsebine:
Prvo poglavje:
– vzgojitelj in učitelj kot partner v dialogu s starši;
– posledice takega pristopa;
– kaj lahko sami naredimo za svoj profesionalni razvoj?
Drugo poglavje:
– sodelovanje s starši;
– kako ravnati s starši, katerih pogledi na otroka se močno razlikujejo od mnenja pedagoga.
Tretje poglavje:
– pri čem bi morali pedagogi sodelovati s starši?
– kaj pomenijo vzgoja, socializacija, učenje in razvoj?
– kaj je pomembno v vrtcu – in kaj v šoli?
Četrto poglavje:
– različne oblike sodelovanja v šoli in vrtcu (vsakodnevni stiki, roditeljski sestanki, prireditve za starše in s starši);
– kako razvijamo sodelovanje?
– ali so lahko predsodki koristni?
– kako načrtujemo in izpeljemo sestanke za starše?
Peto poglavje:
– analiza pojmov sodelovanje in dialog kot dveh osrednjih profesionalnih pristopov;
– kaj pomeni vodenje dialoga?
– kakšen je profesionalni gostitelj?
– kako se lahko v strokovnem pogovoru razvije enakovreden dialog?
Šesto poglavje:
– pogovorne ure, kako jih načrtujemo in kakšna oblika in struktura sta najprimernejši za naše namene?
– kako lahko pogovore diferenciiramo tako, da so koristni tudi za zelo različne otroke in starše?
Sedmo poglavje:
– težavni in kompleksni pogovori s starši;
– kako se lahko kot pedagogi pripravimo na težje pogovore?
Osmo poglavje:
– kako voditi in strukturirati težaven sestanek s skupino staršev, v kateri zastopajo starši povsem različna mnenja ali kjer je eden ali več otrok žrtev nadlegovanja in trpinčenja
Deveto poglavje:
– delo s starši v kriznih obdobjih (smrt v družini, razveze in podobno).
Deseto poglavje:
– namenjeno staršem: nasveti, kako lahko konstruktivno vstopajo v profesionalno sodelovanje.
Enajsto poglavje:
– o teoretskih podlagah, ki avtorici vodijo pri razumevanju odnosov v šoli, vrtcu, družini in družbi.
Dodatne informacije
Izdal | Inštitut za sodobno družino Manami, 2011 |
---|---|
Prevedla | Irena Samide |
Število strani | 191 |
Vezava | broširana |
Za oddajo mnenja se morate prijaviti.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.