V tej knjigi Jesper Juul pokaže staršem, kako najti ravnotežje v družini. Pri tem se opira na sodobno razumevanje družinske avtoritete in vzajemnega spoštovanja.

Kar gre staršem dobro v službi, je pogosto doma težko: sprejemati odločitve, prevzemati odgovornost, zagotoviti, da so narejene tudi neprijetne stvari … Zaradi pomanjkanje zgleda v družbi in strahu, da bi svoje otroke poškodovali, starši pogosto ne uveljavijo svoje voditeljske vloge v družini.

Jesper Juul ponovno definira družinsko vodenje: močni starši, ki zagotavljajo otrokom varnost in jih ljubeče usmerjajo. Njegovi kreativni nasveti pomagajo k razvoju stila družinskega vodenja, ki omogoča rast vsem: majhnim otrokom, najstnikom in tudi staršem.

 


Cena: 24,99 €
Cena v prednaročilu do 13.4.:
19,99
Pakiranje in poštnina: 1,90 €
Za člane Familylabovega vzgojnega kluba je poštnina gratis.


Naročila na: info@familylab.si

Založba: Didakta, 2018
Prevedla: Lidija Liberšar
Št. strani: 180
Vezava: broširana

 

 

Iz uvoda:

Gotovo se boste vprašali, zakaj sem za naslov izbral prav prispodobo vodje krdela, saj spominja na volkove, na alfa živali in na agresivnost, prav nič na kakšno človeško harmonijo in ravnovesje. Toda naš pogled na volkove se v zadnjem času, ko se vnovič naseljujejo na območje Evrope, zelo spreminja, in sicer v pozitivnem smislu. Nekoč so veljali za hudobne in nevarne, danes pa vemo, da imajo volkovi izjemno razvito socialno inteligentnost. So vrsta, ki je skrajno družinsko usmerjena in živi v neke vrste klasičnih razširjenih družinah.

Najnovejša spoznanja o posebni inteligenci te živalske vrste, in sicer inteligenci s področja voditeljskih strategij, pa so me sploh navdušila. Za volkove je vprašanje vodstva pravzaprav vprašanje preživetja, zato morajo imeti vodjo, ki dobro funkcionira in zna držati rod skupaj. Mislim, da je za uspeh tako človeške kot volčje družine ključno dvoje: odnosi in zaupanje. Od volčjega družinskega življenja oziroma volčjega krdela se lahko veliko naučimo, zato je zame vodja krdela lepa prispodoba, ki pove dosti več kot razni intelektualni pojmi, kakršne smo iznašli v zvezi z vodenjem in voditeljstvom.

In še nekaj: če se morda nadejate, da bom v nadaljevanju predlagal kakršnokoli konkretno metodo, boste razočarani. Ko gre za odnose med ljudmi, ni recepta. Tisti, ki oglašujejo takšne ali drugačne metode, so predvsem strokovnjaki za marketing, ne pa za odnosne in sorodne strokovne kompetence. Toda vi ste tisti, ki se boste odločili. Živimo v svetu, kjer je osebna odločitev postala ne le mogoča, ampak tudi nujna! Svoboda odločanja pa prinaša s sabo tudi osebno odgovornost, zato predvsem upam, da boste, potem ko boste prebrali to knjigo, vedeli nekaj več o sebi.