Tina Bregant

Sem Tina, srečna, znanja željna, radovedna mama treh otrok, Bora, Brine in Tare, s katerimi se še vedno učim, kaj je tisto, kar je v življenju pomembno. Sem poročena, zdravnica – specialistka  pediatrije, doktorica nevropediatrije, vodja Familylabovih seminarjev. Opravljenih imam več tečajev za vodjo terapije otrok z gibalnimi težavami MAES, družinska svetovanja, čuječnost. Rada imam izzive: spoznavati nove ljudi, kraje, knjige, aktivnosti. Tako sem tudi specialistka specialistka fizikalne in rehabilitacijske medicine , zaposlena v CIRIUS (Center za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje) in ZD Kamnik. Sem hkrati učitelj in učenec: predavam na Pedagoški in Medicinski fakulteti, sodelujem s Kognitivno znanostjo, Fakulteto za šport in se neprestano učim od otrok, študentov, bolnikov, pa tudi kolegov, učiteljev in profesorjev. Multikulturna Evropa je moj dom – zato se dobro počutim skoraj kjerkoli. Kot študentka medicine sem delala v Romuniji in Avstriji, kot specializantka nevropediatrije in mlada raziskovalka sem delala v Veliki Britaniji. Za zabavo sem se svojim  kasnejšim možem odpravila s katrco na Kitajsko. 

Dobro kilo težka želatinozna snov znotraj lobanje se mi je vedno zdela vznemirljivo zapletena. Ko sem se med delom v Romuniji srečala z dediščino Ceaucescujevega režima – otroki v sirotišnici – romunskimi sirotami, sem pretresena preprosto vedela, da je otroška nevrologija in podpora otrokom v razvoju tisto področje, kjer kot posameznica lahko naredim največ. V želji vedeti več in tako pomagati bolje, sem srečala Jesperja Juula. Odgovore, ki sem jih slutila, je imel jasno izoblikovane. Zato sem se pridružila skupini prodornih žensk (zdaj tudi prijateljic) okoli njega – skupini Familylab.

Verjamem, da so otroci rojeni v ta svet, naši otroci. Niso samo mamini in očkovi, pač pa pripadajo naši skupnosti. Zato smo odgovorni in dolžni poskrbeti za vse otroke, s katerimi pridemo v stik. Ker otroci so naša prihodnost. 

Z veseljem delim znanje z Vami in se od Vas učim.

Preberi članke:
Razvoj in vzgoja otroka z vidika nevroznanosti
Kako podpreti otrokov razvoj
Kaj pa šola?
Pomen gibanja in raziskovanja v naravi za razvoj naših otrok
Kdaj je otrok zrel za všolanje?

Naši malčki so neutrudni iskalci in raziskovalci
Razvoj, rast in zorenje možganov
Pomen gibanja in raziskovanja v naravi za razvoj naših otrok
Učenje ni igra
Na sledi razvoja možganov
Čuječnost za odrasle, ki delajo z otroki
Učenje iz šole za življenje
Pomen igre za otrokov razvoj
Otroci za razvoj potrebujejo umetnost
Čuječnost za težavne otroke
Starši, bodimo vzor
Nasilje nad otroki

Preberi intervjuje:
Starši in otroci na vrtiljaku pubertete

Za otroka je najpomembnejši ljubeč stik
Kako vpliva pomanjkanje ljubeče odrasle osebe na razvoj možganov?
Otroški možgani v stresu ugašajo

Sodelovanje v radijskih in TV oddajah:
Da so desničarji bolj racionalni, levičarji pa bolj umetniški, ne drži povsem
(val 202, 6.9.2017)
Možgani in razvoj
(Sinapsa, 2014)
5 za vzgojo (marec 2015)
Razvojni mejniki 1.del in 2. del (marec 2011)